Повернення та обмін

Компанія “Фізична особа-підприємець Тимощук Юрій Вячеславович; код за ЄДРПОУ: 3555208711” здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону “Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Шановний користувачу! При виникненні необхідності гарантійного обслуговування або повернення товару просимо Вас звертатися за телефоном: Телефон, Viber, Telegram, WhatsApp: +380 97 632 74 67.

Умови повернення та обміну

  1. Здійснити повернення або обмін товару можна протягом 14 днів з моменту покупки за домовленістю.
  2. Обміняти або повернути товар можна в нашому офісі за адресою, яку нададуть Вам за телефоном вказаним на сайті компанії.
  3. Якщо повернення товару здійснюється за допомогою служби доставки, то повернення коштів відбувається протягом 1-3 днів після отримання та перевірки товару на наявність слідів неправильної експлуатації, пошкодження тощо.

Гарантія якості

Ми завжди стежимо за якістю компонентів і намагаємось поставляти тільки товар, що відповідає високим вимоги ринку.

У разі продажу товару неналежної якості або неможливості поставки товару в установлений в рахунку оплату термін, наша компанія, за бажанням покупця, здійснює:

• обмін/повернення товару впродовж 14 днів;

• заміну на товар аналогічної моделі;

• заміну на товар іншої моделі з відповідним перерахуванням купівельної ціни;

• повернення сплаченої за товар суми.

Гарантійні зобов’язання не поширюються на окремі позиції товарів. Гарантійні терміни на готові вироби вказані в гарантійному талоні.

Повернення або заміна проводиться за письмовим запитом покупця. Порядок повернення або заміни товару відбувається відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» та чинним законодавством.

Високий рівень якості замовлення – наш головний пріоритет. Погана якість упаковки? Незадоволені поточним персональним менеджером або є пропозиції як покращити наш сервіс? Якщо з якоїсь з причин ви залишилися незадоволені досвідом роботи з нами, будь ласка, напишіть на електронну пошту kseonics.commerce@gmail.com.

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

  1. Наш магазин надає послуги гарантійного обслуговування на товар, виробником або постачальником якого є безпосередньо ми.
  2. Гарантійне обслуговування, яке передбачає безкоштовний ремонт або заміну комплектуючих чи обладнання протягом гарантійного терміну, поширюється на увесь товар з нашого асортименту.
  3. Термін гарантійного обслуговування становить 12 місяців з моменту покупки.
  4. Гарантія не поширюється на обладнання:
    • з відсутніми або пошкодженими гарантійними бирками, наклейками, пломбами, герметизуючими прокладками;
    • що має сліди механічних пошкоджень або самостійного ремонту;
    • зі слідами випадкового або навмисного потрапляння сторонніх предметів, речовин, рідин;
    • використовується з порушенням правил експлуатації, або використовується не за призначенням.
  5. Якщо товар містить в комплектації гарантійний талон – зберігайте його протягом усього терміну експлуатації.
  6. Термін ремонту визначається компанією.

Відповідно закону “Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну .