Корзина
Корзина (0)

Гарантійні зобов'язання

Гарантійний термін на всі наші товари становить 30 днів, а ми також надаємо право на повернення протягом 14 днів у випадку виявлення заводських дефектів. Ця можливість дозволяє нашим клієнтам не тільки перевірити придбані товари, але і впевнитися у їхній якості. Ми завжди готові забезпечити повернення коштів в разі необхідності.

Незалежно від умов гарантії, ми гарантуємо високу якість наших товарів та надаємо професійну підтримку. Ми постачаємо лише оригінальні товари та завжди готові задовольнити потреби наших клієнтів.

Шановний Споживач! Сподіваємося, що Ви залишитеся задоволені!

Відповідно до статті 4 Закону України «Про захист прав споживачів» - у разі продажу товарів за зразками, поштою, а також у випадках, коли час укладення договору купівлі-продажу і час передачі товару споживачеві не збігаються, гарантійний строк обчислюється починаючи від дня передачі товару споживачеві, а якщо товар потребує спеціальної установки (підключення) чи складення - від дня їх здійснення, а якщо день передачі, установки (підключення) чи складення товару, а також передачі нерухомого майна встановити неможливо або якщо майно перебувало у споживача до укладення договору купівлі-продажу, - від дня укладення договору купівлі-продажу.

Гарантійний строк - це строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.

Споживачі зобов'язані:

- перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;

- в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;

- користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації;

- з метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару - застосовувати передбачені виробником в товарі засоби безпеки з дотриманням передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних розумних заходів безпеки, встановлених для товарів такого роду.

 

УМОВИ ГАРАНТІЙНИХ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ:

Можливість безкоштовного гарантійного обслуговування виробу діє протягом терміну, визначеного в гарантійному талоні, починаючи з дати придбання виробу.

Згідно з пунктом 3 статті 4 Закону України "Про захист прав споживачів", споживачі зобов'язані:

  1. Заздалегідь перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами його експлуатації, наведеними в наданих виробником (продавцем, виконавцем) документах, включаючи інструкції та гарантійний талон.
  1. У разі виникнення потреби у роз'ясненнях щодо умов та правил використання товару, до початку його експлуатації звернутися за відповідними поясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої зазначеної в експлуатаційній документації особи, яка надає відповідну інформацію.
  1. Гарантійні зобов'язання поширюються, і споживач має право повернути товар належної якості (або обміняти його на інший), якщо виконуються такі умови повернення:

- Товар не належить до товарів, що не підлягають обміну та поверненню.

- Товар не був використаний, він повністю укомплектований і не має пошкоджень упаковки (відкрита упаковка не рахується за пошкодження товарного вигляду).

- Для запобігання можливим негативним наслідкам використання товару споживачем слід дотримуватися засобів безпеки, встановлених виробником в експлуатаційній документації, або, в разі їх відсутності, звичайних розумних заходів безпеки для товарів такого типу.

- Товар має бути використаний згідно з його призначенням і відповідати умовам, зазначеним виробником товару (виконавцем) в експлуатаційній документації.

- Збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування товару.

- Наявність розрахункового документа та гарантійного талону.

Продавець залишає за собою право відмовити у поверненні, якщо не були виконані ці умови. Крім того, продавець зобов'язаний провести діагностику кожного товару перед поверненням та інформувати споживача про результати цієї діагностики у вигляді діагностичного акту.

  1. Гарантійні зобов'язання не поширюються у таких випадках:

-Неправильного використання, зловживання, пошкодження внаслідок аварії або завданої силою мажору (наприклад, удари блискавки, торнадо, урагани і т. д.);

- Неуповноважена модифікація, ремонт, розбірка або робота, не відповідно до офіційних інструкцій або керівництв;

- Придбано від неуповноважених реселерів;

- Використання для спеціальних застосувань, відмінних від звичайного споживача;

- Втрачено, викрадено або повністю повернуто кошти за товар;

- Будь-який дефект чи пошкодження, спричинене впливом надмірного тепла, холоду, рідини або інших зовнішніх факторів;

- Недійсний доказ покупки;

- Термін гарантії закінчився

- Модель батареї на гарантійному сертифікаті не відповідає фактичному товару;

- Неуповноважені зміни на гарантійному сертифікаті;

- Знос продукту через використання з часом.

- Відсутність або пошкодження оригінальних стікерів і пломб, а також видалення захисних плівок товару.

- Механічні ушкодження товару, такі як сколи, тріщини, вм'ятини, подряпини, і навіть дефекти окремих складових частин виробу.

- Відсутність з'єднуючих гвинтів, деталей та компонентів виробу, а також пошкодження електричних контактів, з'єднань і роз'ємів.

- Відсутність або пошкодження заводських маркувань на виробі (назва моделі, серійний номер, номер партії тощо).

- Термічні пошкодження виробу або його складових частин.

- Несанкціоновані модифікації виробу.

- Також гарантійні зобов'язання не поширюються, якщо товар був переданий третім особам.

- Спроби ремонту або розкриття виробу самостійно або третіми особами.

- Пошкодження, спричинені аварійними коливаннями напруги в мережі.

- Пошкодження, що виникли внаслідок форс-мажорних обставин.

- Порушення інших умов діючого законодавства.

Відповідності до ч. 1 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів", якщо споживач виявив недоліки у товарі протягом встановленого гарантійного строку, він має право вимагати їх безоплатного усунення в розумний строк. Недоліком вважається будь-яка невідповідність товару вимогам законів, умовам угоди або вимогам, пред'явленим до товару, а також інформації, наданої виробником (виконавцем, продавцем).

Зверніть увагу, що якщо під час діагностики встановлено, що недоліки виникли через порушення правил використання, зберігання або транспортування споживачем, або через дії третіх осіб, то вимоги споживача на безоплатне усунення недоліків можуть не бути задоволені, і споживач може бути зобов'язаний відшкодувати витрати на проведення діагностики.

Отже, якщо ви виявили недоліки у товарі протягом гарантійного періоду, вам рекомендується скористатися правом на безкоштовне усунення недоліків у розумний строк через проведення діагностики та ремонту відповідно до чинного законодавства.

  1. Правила для відправлення виробів до сервісного центру на гарантійне обслуговування:

- Виріб повинен бути чистим і розміщеним у заводській коробці разом з транспортувальним упакуванням.

- Переконайтеся, що в коробці збережена повна комплектація відповідно до того, що вказано в посібнику користувача.

- Роздрукуйте гарантійний талон і підпишіть його.

- Додайте копію фіскального чека, чи видаткову накладну, чи чек з Нової пошти, чи договір з банком на оплату частинами, чи кредит на товар або інший документ, що підтверджує придбання товару.

- Вкладіть в коробку також лист із описом проблеми, яка виникла з виробом.

Ці правила допоможуть забезпечити належну обробку та сервісне обслуговування вашого виробу в сервісному центрі.

  1. Умови доставки такі:

- Всі витрати на доставку товару до сервісного центру після 14 днів від гарантійного періоду несе клієнт. У випадку, коли товар відправляється за рахунок сервісного центру чи продавця, товар не забирається з відділення доставки.

- Важливо дотримуватися правил відправлення товару до сервісного центру, оскільки недотримання цих правил може призвести до відмови в наданні гарантійного ремонту.

- В разі гарантійного ремонту доставку товару покриває продавець.

  1. Правила повернення товару, якщо товар не був у використанні, виглядає так:

7.1. Клієнт повинен коректно упакувати товар у відповідну упаковку, аналогічну тій, в якій він отримав товар на "Новій Пошті". Важливо, щоб всі фірмові стікери та пломби залишилися недоторканими, а захисні плівки були збережені. На товарі не повинно бути слідів використання, подряпин, відбитків пальців, плям або фарби.

7.2. Товар повинен бути відправлений до сервісного офісу на діагностику та перевірку на відсутність слідів використання. Вартість доставки несе клієнт. У випадку, якщо виріб визнається заводським браком після діагностики, вартість доставки буде компенсована клієнту. Відправка здійснюється без нарахування додаткової плати.

7.3. Після завершення діагностики товару, клієнт отримує результати огляду, і протягом 7 банківських днів проводиться повернення коштів клієнту згідно з обраним методом оплати замовлення, відповідно до законодавства України.

Ці правила розкривають процедуру повернення товару, включаючи умови пакування, відправлення та повернення коштів клієнту в разі виявлення заводського браку або інших ситуацій, коли клієнт хоче повернути товар, який не був у використанні або не відповідає його очікуванням.

  1. Важливо пам'ятати:

- По закінченні гарантійного терміну, зазначеного у гарантійному талоні, споживач має право звернутися до продавця, щоб отримати контактні дані сервісних центрів та провести самостійний ремонт. 

Візуальний стан товару слід перевіряти покупцем на поштовому відділенні при отриманні товару. Після прийому товару відповідальність за його зовнішню цілісність переходить на покупця.

- Якщо гарантійний талон був зловмисно пошкоджений, включаючи інформацію про транспортний засіб, а також виявлені слабовиражене саморуйнування, знос, стороннє втручання тощо, то на такий виріб гарантія не поширюється.

- Крім того, якщо цей виріб використовується в комерційних цілях, на нього також не поширюється гарантія.

- Додатково повідомляємо, що якщо під час проведення діагностики буде підтверджено, що недоліки виникли після передачі продукції споживачеві через порушення ним встановлених правил щодо використання, зберігання або транспортування, або через дії третіх осіб, то вимоги споживача щодо гарантійного ремонту не будуть задоволені. У такому випадку споживач зобов'язаний відшкодувати продавцю витрати, пов'язані з проведенням діагностики товару.

  1. Правила експлуатації виробу:

Вивчивши всі дані щодо безпечного та ефективного користування зарядними станціями та портативними батареями, ми підготували простий та зрозумілий перелік правил, які допоможуть забезпечити тривалий термін роботи вашого обладнання та вашу енергонезалежність у будь-яких умовах.

Правила експлуатації зарядних станцій та портативних батарей:

9.1 Не залишайте розряджену станцію при температурі нижче 0°C, ні в відкритому повітрі, ні в приміщенні.

9.2 Краще підключати станцію напряму до розетки без використання подовжувача, особливо для потужних моделей.

9.3 Перед зарядкою виймайте станцію з її транспортної сумки, якщо така є. Сумка призначена лише для перевезення та може перешкоджати охолодженню пристрою під час зарядки.

9.4 Навколо станції не повинно бути перешкод.

9.5 Забезпечте вільний потік повітря для охолодження станції.

9.6 Перевіряйте потужність приладів, які ви підключаєте до станції, та не перевищуйте максимально допустимий обсяг, вказаний в характеристиках станції.

9.7 При відключенні електропостачання від розетки під час заряджання, завжди вимикайте кабель живлення. Це захистить ваше обладнання від можливого перепаду напруги при відновленні живлення.

Заборони:

  1. Не намагайтеся підключити портативну зарядну станцію до загальної мережі будинку через вхід AC 220V, використовуючи кабель із двома "вилками".
  2. Не використовуйте станцію під час її заряджання (крім випадків, коли вона має режим UPS).
  3. Не застеляйте станцію тканиною та утримуйте від легкозаймистих матеріалів.
  4. Не використовуйте сторонні зарядні пристрої для заряджання станції.

Телефон інформаційної лінії з питань сервісної підтримки: +380 97 63 27467

Графік роботи: пн-пт: 09:00-18:00

 

Дякуємо за замовлення! Ми закликаємо всіх наших клієнтів дотримуватися правил експлуатації товару, виявляти чесність і відкритість у спілкуванні з сервіс-менеджером, а також проявляти повагу та розуміння до нього. Це сприятиме ефективному та взаємовигідному співробітництву та забезпечить якісний сервіс для всіх сторін.